Door op "Alle cookies accepteren" te klikken, gaat u akkoord met het opslaan van cookies op uw apparaat om de navigatie op de site te verbeteren, het gebruik van de site te analyseren en te helpen bij onze marketinginspanningen. Bekijk ons Privacybeleid voor meer informatie.

Kan ik mijn documenten automatisch doorsturen naar mijn accountant?

Jazeker! In het facturatieplatform voeg je eenvoudig het e-mailadres van je accountant of boekhoudpakket toe (of beiden). Zo verzend je facturen en creditnota’s automatisch.

Die instelling vind je terug in het dropdown-menu rechtsboven, onder 'Boekhouding & integraties’.

Automatisch doorsturen

Als je hier een e-mailadres invult, worden je facturen en creditnota's bij het aanmaken ervan automatisch doorgestuurd naar dat e-mailadres, zowel in pdf- als xml-formaat, met de frequentie die jij kiest.


Per e-mailadres bepaal jij zelf de frequentie. Ontvangt je accountant je facturen en creditnota’s graag per maand of kwartaal? Dat kan! Ze worden 5 dagen na het einde van de maand/het kwartaal automatisch verzonden. Zo zijn we zeker dat de .zip volledig is.


Vul je een boekhoudpakket in? Dan raden we aan om alles per factuur/creditnota automatisch door te sturen en niet per maand of kwartaal. Werk je samen met Accountable, dan is er hier een extra stap aan verbonden om alles meteen vlot te laten verlopen. Meer daar over kan je hier lezen

Tip: in sommige boekhoudpakketten moet je, uit veiligheidsredenen, eerst een extern mailadres toevoegen. We versturen jouw factuur altijd vanaf: administratie@creativeshelter.be

Voilà: automatisch doorsturen kan snel en eenvoudig, op jouw tempo (of dat van je accountant).